IZPOSTAVLJENO

V naši reviji že več kot 20 let pišemo in opozarjamo, zakaj ni dobro ubijati in jesti živali iz ekološkega, zdravstvenega in moralno-etičnega vidika. Tako so mnogi naši bralci lahko brali o negativnem vplivu današnjega kmetijstva z živinorejo na okolje in vode. Veliko smo pisali o vplivu živalske hrane na naše zdravje. Spraševali smo se, zakaj človeštvo tako kruto ravna z živalmi, če pa imajo živali isti dih kot mi, ljudje, in se veselijo življenja do naravne smrti. Pisali smo tudi o duhovnem vidiku odnosa do živali in narave, kot na primer v zadnji številki naše revije: enega od treh omenjenih vam citiramo še enkrat. Fizik Max Planck, Nobelov nagrajenec za fiziko, je živel med letoma 1858 in 1947 in pravi naslednje:
»Kot fizik, ki je vse svoje življenje posvetil trezni znanosti, preučevanju materije, sem zagotovo prost suma, da bi me imeli za nekega zanesenjaka. Tako po svojih raziskavah atoma povem tole: Materije ni same po sebi. Vsa materija je nastala in obstaja samo po neki sili, ki spravlja atomske delce v nihanje in jih drži skupaj kot najmanjši sončni sistem v vesolju. Ker pa v celotnem vesolju ni niti inteligentne niti večne sile – človeštvu še ni uspelo izumiti tako želenega perpetuum mobila – moramo domnevati, da za to silo stoji zavesten, inteligenten Duh. Ta Duh je pravzrok vse materije. Vidna, minljiva materija ni realna, prava, resnična – kajti materija brez Duha sploh ne bi obstajala – temveč nevidni, nesmrtni Duh je tisto resnično! Ker pa Duh sam po sebi prav tako ne more obstajati, temveč vsak Duh pripada nekemu bitju, moramo nujno predpostaviti duhovno bitje. Ker pa tudi duhovna bitja ne morejo biti sama iz sebe, temveč morajo biti ustvarena, se jaz ne bojim tega skrivnostnega Stvaritelja imenovati z istim imenom, kot so ga v prejšnjih tisočletjih imenovala vsa civilizirana ljudstva na Zemlji: Bog!«

In to je tisto dragoceno, kar nam dajejo nekateri znanstveniki oziroma manjši del znanosti, kot sem o tem malo več napisal v prispevku z naslovom Gre res verjeti sistemu in znanosti? To nam daje še dodaten pogum, da ko govorimo ali pišemo o celoviti zaščiti živali in narave, preprosto ne moremo, da ne bi te problematike osvetlili tudi z duhovnega vidika. Tu in tam smo že pisali, da je vseprisotna energija ali Bog Stvaritelj, o katerem govorijo tudi Max Planck in mnogi drugi, Bog ljubezni, ki je vedno za življenje, nikoli za ubijanje, mučenje ali trpljenje, pa naj gre za ljudi, živali ali naravo. Za večino ljudi je to nekaj novega, kajti zunanje religije, tudi krščanske, učijo o bogu, ki nas kaznuje, ki dovoljuje vojne in celo sodeluje v njih, pripravlja večni pekel in, kar je za nas še posebej nesprejemljivo, dovoljuje ubijanje in mučenje živali za našo hrano in korist.

Tako je prišel predlog, ali bi lahko malo več pisali o Bogu ljubezni, o Svobodnem Duhu, ki ga poznamo skozi celotno zgodovino in v današnjem času le po preroški besedi, in ki je, kot že rečeno, proti vsakemu ubijanju in tudi prehranjevanju z mesom. Na eni strani imamo kaznujočega, krvoločnega, cerkvenega, religijskega boga, o katerem govorijo mnogi politiki, o njem nas učijo v cerkvi, pri verouku, v šolah, ter na drugi strani Boga ljubezni, svobode, miru in spoštovanja do vseh ljudi in celotnega stvarstva, ki ga človeštvo ne pozna. Vsi, ki vas zanima, kaj nam je želel povedati Bog ljubezni, Svobodni Duh v današnjem času, v petdesetletnem obdobju preroške besede, tudi kar se tiče našega odnosa do živali in narave, lahko berete o tem v knjigah Gabriele, založba Beseda, na spletni strani: www.gabriele-zalozba.com ali pa gledate na Zdravi televiziji. Na drugi strani naše revije vedno najdete ažurne podatke o tem, kje se lahko gleda Zdravo televizijo.

Kot smo že omenili, pa bomo za tiste, ki vas zanima ta tematika, pisali o tem tudi v reviji pod rubriko: Petdeset let neutrudnih prošenj za živali in naravo. Morda za začetek, za lažje razumevanje kratko pojasnilo, kaj pravzaprav mislimo s tem, ko govorimo o resnični preroški besedi in zakaj je ta sploh potrebna. Za pojasnila in odgovore sem prosil dipl. teologa in sociologa Morisa Hoblaja, ki je na vprašanja odgovoril takole:

1. KAKO BI ODGOVORILI IN POJASNILI: NA KAJ MISLIMO, KO GOVORIMO O PRAVI, RESNIČNI PREROŠKI BESEDI?
Za preroštvo obstajajo neštete razlage in različna mišljenja. V tem našem primeru je namen govoriti le o fenomenu Božjega preroštva, ki je med človeštvom pustilo globoke sledi v zgodovini in tudi danes.
Torej ne gre za vrsto jasnovidnosti ali napovedovanja prihodnosti, pač pa za resnično Božjo besedo preko prerokov, s pomočjo katerih naj bi človeštvo prepoznalo, od kod prihajamo, zakaj smo na Zemlji, kam gremo po fizični smrti telesa in kam nas vodijo naša protizakonita dejanja do ljudi, živali, narave in celotnega Božjega stvarstva v smislu pregovora: »Kar sejemo, to tudi žanjemo.« Gre za zakon vzroka in učinka, o katerem je govoril in učil Jezus iz Nazareta. Ne le mnogi ljudje srca, resnični iskalci Boga, ampak tudi znanstveniki in teologi prepoznavajo v Božjem preroštvu znamenja časa, iz katerih naj bi človek razbral, kakšne posledice bo imel njegov aktualni način življenja za njegovo prihodnost na Zemlji in tudi za njegovo dušo po smrti njegovega fizičnega telesa.
Fenomen resničnega preroštva je predvsem v tem, da Bog ljubezni, Svobodni Duh po prerokih razodeva svojo besedo vedno za vse ljudi, neodvisno od njihovega prepričanja, veroizpovedi, spola, barve kože, načina prehranjevanja in še bi lahko naštevali. Več pa v knjigah Gabriele: www.gabriele-zalozba.com

2. KAJ PA POMENI ČISTA VEST OZIROMA SEIZMOGRAF, PO KATEREM BI SE MORALI RAVNATI?
Seizmograf ali aktivno vest bi lahko imenovali tudi glas človekove duše, ki nas opozarja na nevarnost protizakonitega življenja in dejanj. Za lažje razumevanje še besede Gandhija: »Ko berem evangelij, čutim, da sem kristjan. Ko pa vidim, da se kristjani vojskujete med seboj, da zatirate kolonialne narode, da pijete alkohol, da uživate mamila, čutim, da ne živite po Kristusu.« Iz tega vidimo, da je Gandhi prepoznal seizmograf v evangeliju – absolutni zakon nenasilnosti in miroljubnosti, o katerem je Jezus iz Nazareta učil ljudi – in je to zapoved tudi živel. Ta primer nam kaže, da danes mnogi sledijo Bogu ljubezni in svobode, ki razodeva Svojo besedo ljudem po prerokih in to v srca vseh ljudi, ne glede na pripadnost neki religiji, skupini ali posameznikom – ateistom. Vemo tudi, da mnogi živijo po tej besedi, tudi če se tega ne zavedajo; živijo namreč po svoji vesti, svojem notranjem seizmografu.

3. IN KAKO PREPOZNAMO PRAVEGA BOŽJEGA PREROKA?
Resnični Božji prerok se v zunanjosti po ničemer ne razlikuje od ostalih ljudi. Ima na primer stanovanje, je lahko poročen, ima poklic ... Živi moralno-etično življenje, kajti le tako je možno prebujenje oziroma poziv Boga, ki pri resničnih prerokih poteka v tišini. Po pozivu se začnejo priprava, duhovno usmerjanje in šolanje za nalogo preroka itd. Kristus v Jezusu iz Nazareta je bil jasen glede tega, kako prepoznamo resnične Božje preroke. Povedal je takole: »Le po njihovih delih jih boste prepoznali.«
S primerom o Gandhiju je bilo deloma že odgovorjeno, zakaj je bila nekoč in danes ljudstvu potrena živa preroška beseda. Več o tem, na kaj nas je opozarjal Bog ljubezni, Svobodni duh po prerokih nekoč in danes, predvsem v odnosu do živali in narave, ter zakaj o tem ne vemo nič ali pa zelo malo, boste izvedeli v nadaljevanjih.

Tudi odgovor na vprašanje, zakaj takšen naslov rubrike: Petdeset let neutrudnih prošenj za živali in naravo, bomo podali v enem od nadaljevanj.

Avtor: Stanko Valpatič
Revija Osvoboditev živali, letnik 23, št. 49, str. 19-20.
Naslovna fotografija: Srečo Merčun